Wednesday, March 27, 2013

isim bulma meselesi..

Hamileliğin en zor kısmı isim seçmek olacak deselerdi 'haydi ordan canım, ne var bunda, benim koyacağım isim çoktaaann belli' derdim. Öyle değilmiş. Olmuyormuş. Kolay değilmiş.
Hele öğretmen olunca, her isim sana bir öğrencini çağrıştırdığından, o bulduğun isimler birden uçuveriyor kafandan. Tam bir isim buluyorsun biri çıkıp bir yorum yapıveriyor. Haydi sil baştan. 
Şimdiye kadar bulduğum isimlerin hepsine bir bahane uydurulunca bende çareyi isim sözlüğüne bakmakta buldum. Dün gece oturdum sözlük başına, tek tek A harfinden başladım taramaya. 
O? Olmaz. Bu? Cık. Şu? Ayy hiç sevmem. Cehdettim olacak bu iş, bulacağım. 
Peki diyeceksiniz ilk bulduğun 4 isme ne oldu? 
Kalbimden en çok geçen isim -artık herkesin bildiği üzere- Derin, bir türlü konseyden geçmedi. Yok kız ismiymiş, yok unisex isim zormuş, 'ay tutturdu çocuğa kız ismi koyacak' gibi yorumlar yüzünden Derin şimdilik derinlere gönderildi.
Demir desen, 'ay yapmaaa, çocuk duygusuz olur' 'bizim ailede bir Demir vardı amaann düşman başına' gibi yorumlar sayesinde o da yok oldu. Diğer 2 isimde arkadaşlarını çağrıştırdığı için kocam tarafından elimine edildi mi? Kaldı bana 'no-name baby' . Çocuğun partisini yapacağız ama isim yok henüz.
Daha kötüsü oldu. Dün gece oturup arayıp taramalarım sonucunda benim isim listesi birden 17'ye çıktı mı? Ben zaten doğası gereği kararsızlıktan aç kalan bir insanım. Çok basit: peynirli tost mu sucuklu tost mu yiyeyim derken aç kalmışlığım var. Hele evde 2 kapalı paket çikolata varsa vay halime. O mu bu mu? Ye işte! Velhasıl bizim isim listesi 17 ile rekora gidiyor. İsimlerin arasında Emir, Sarp, Ateş, Pars, Uzay gibi zor, iddialı, değişik isimlerde var. Ve benim buna karar vermeme imkan yok. 
İnsanın arkadaşları da yardımcı olacağına köstek oluyor bazen. Geçen gün bir arkadaşım demez mi 'aferin bilmem kim ne güzel isim buldu çocuğuna, sen hala Derin diye tutturdun.' Yani gönlünde yatan isme saygı da yok anlayacağınız.
İşte böyle bir hal içerisindeyim arkadaşlar. Haydi yorumlarınızı yollayın bana, bu hafta bitsin bu zulüm :) 
Sevgiler,
irem 

1 comment:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    ReplyDelete