Wednesday, March 13, 2013

Hamilelik 16. Hafta

Gördüğünüz üzere cinsiyeti öğrendik. Beni tanıyan eş- dost-arkadaş biliyor tabi ne kadar kız istediğimi. Şimdi ben onu süsleyemeyecek miyim? Oturup onunla Barbie oynayamayacak mıyım? Fırfırlı elbiseler, tütüler, allı pullu payetli saç bantları, çantalar bittii.. Battı tüm hayaller.
Ultrason'a heyecan içerisinde annem ve eşimle gittik. Hepimiz heyecandan ölüyoruz, ben hariç.. O kadar eminim ki kız geliyor, ismi Derin oluyor ve ben ona yıllardır alıp alıp biriktirdiğim pembe tulumları elbiseleri giydiriyorum. İçeri giriyoruz, doktorumla bir-iki hoş sohbet ve sonunda heyecanla uzanıyorum. Bizimkisi en son gördüğümüzden 2 katı büyümüş, elleri kolları fıkır fıkır oynuyor. Doktorum birden 'Hah işte' diyor ve bir kareyi donduruyor. 'Nedir bu diyorum?' 'Neye benziyor, görmüyor musun? cinsiyeti işte' diyor. Hala o kadar eminim ki... 'Yok yok o değildir, siz daha bakın' diyorum koskoca profesöre. Doktorum olayın ve densizliğimin şokunda 'görmüyor musun yavrucuğum?' diyor. 
Hala salak bir şekilde 'kordonudur o' diyorum. Buna inat olsa gerek bu ay ki ultrason resimlerimiz sadece bebeğin alt tarafına ait. Doktorumun 'al sana' der gibi bir mesaj verdiğini düşünüyorum. 
Ah benim bu kırılamayan sabit fikirlerim. Hastanenin otopark çıkışında 8 aylık hamile sevgili arkadaşım koşa koşa imdadıma yetişiyor. Bak ailesine hayırlı bir oğlan çocuk olacak, sen yetiştireceksin onu, hem bak senin en sevdiğin öğrencilerinin çoğu erkek değil miydi?' diyor. 
Peki ben hala ne düşünüyorum? Belki 27 Martta gideceğimiz Perinataloğumuz detaylı Ultrasonda cinsiyetini farklı görür. Şimdi bu yazıyı yazarken bile kahkahalarla gülüyorum inanın. Ne inatçılık, ne sabit fikirlilik.
Eve gelir gelmez baş ağrısı, halsizlik gibi sebeplerden hemen yatağa devriliyorum. O gece 3-5 nöbeti bende, uyku yok. Sabah 6'da zombi gibi kalkıp işe gidiyorum. 
İş dönüşü artık o gardrobu açma zamanı geldi. Yıllardır oradan buradan, Amerika'dan topladığım tüm tulum, elbise, battaniyeler pembe/ minnie mouse'lu/ kalpli olması sebebiyle itina ile katlanıp bir pufun altına giriyor. 
Kalıveriyor bana 2 tulum. Onları da arkadaşıma hediye almıştım. 
-İtiraf ediyorum Handeciğim, Roma'dan seni düşünerek aldığım o iki tuluma hunharca el koyuyorum, ne yapayım, gardrop bomboş kaldı- :( 
En çok ta fırfırlı leopar elbiseye içim gitti. En son onu almıştım, yazın tiril tiril giysin diye. 
Hay allah, ne alınır ki erkek çocuğuna şimdi? Oturup Unnado, Butikbebe, GapKids ...gibi internet sayfalarına giriyorum, Yok Yok vallahi. Bütün tulumların üzerinde ya futbol topu, ya kamyonet, traktör.. Ya da 'annem her zaman haklıdır' gibi abuk sabuk erkek dayanışmaları.. Aaagghhhhh, çıldırsam mı? 
O gece hep arkadaşlarımın tebrik telefonları, facebook'tan tatlı mesajları geliyor. Malum sosyal medyada bir güzel yaydık. 
Ertesi gün sınıfa bir giriyorum ki çocuklar çığlık, kıyamet, alkış. 'Congraaattttsss' diye bağırıyorlar. 
'Eee siz nereden duydunuzz?' 
'Hocam dün akşam Twitter'ınızı karıştırıyordum.'
'Aferin, peki nasıl yaydın?'
'Çok kolay, bütün sınıfa WhatsApp'ten grup mesajı attım'.
Küçük casularım benim.. Sınıf hesabı dışındaki kişisel Twitter hesabımı girip karıştırıyorlarmış demek. 
İşte 16. hafta benim için artık hamileliğimi saklayamadığım, belki de artık saklamak istemediğim bir hafta oldu. 
Son olarak, neler olup bitiyor Baby Center bize neler diyor ona bakalım. 
Boyumuz bir avokadoyu geçmiş,yaklaşık 15 santim, ağırlığımız da 150 gram civarı. Artık dolaşım sistemi işliyor, solunumunun çalıştığını gösteren hıçkırık gibi işaretler gösteriyor. Bacak ve kol kemiklerini ölçüyor doktorumuz. Kafatasının çapını, omuriliğinin uzunluğunu ölçüyor. Şimdilik her şey yolunda. 
Birde 4'lü tarama testi öneriyor. Kendi isteğimle yaptırmayı reddediyorum. İkili tarama testimizi başarıyla atlatmıştık. Hatta doktorumuz İkili tarama testinin, dörtlü'ye göre daha güvenilir olduğunu söylemişti. 
2 hafta sonra Perinatalog randevumuzda da daha detaylı bakılacağı için rahatlıkla testi reddediyorum. 
Göbeğim, evet, daha belirgin. Ama yine de çok kocaman değil şimdilik. Doktorum 2 hafta içerisinde Amnio sıvısının artacağını ve bununla ilintili olarak göbeğimin öne fırlayacağını söylüyor. Kilo konusuna gelince; sanırım artık tırmanmaya başladık yavaş yavaş. Her geçen gün 100-200 gram artıyor kilom. Gerçi hala sevinebileceğim bir gerçek var ki; o da hala hamile kaldığım kilodayım. :) 
İkinci trimester'ı da oburluk yapmadan geçirdik mi tamamdır. 
Şimdilik bizden bu kadar ...
Sevgiler;
irem 

1 comment:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    ReplyDelete