Sunday, April 7, 2013

Hamilelik 20. Hafta

Geldik 20. haftamıza. Hamile kaldığımı öğrendiğim o karlı gün,  6. haftamızda yaptığımız İtalya seyahatimiz, o korku dolu ilk 3 ay sanki dün gibi. Ne kadar hızlı aktı geçti zaman. Demek bir bu kadar daha geçti mi göz açıp kapayıncaya kadar geçicek zaman. Şimdi anlıyorum bloglarında hamileliği bitiyor diye hüzünlendiğini kadınları. Tabi ya.. Yediğin önünde yemediğin arkanda.
Markete git en güzel peynir sende, restorana git masan hazır, el çantanı bile taşıma, anne baba yanındaymış farketmeden kanapede yat uzan hatta ayaklarını uzat. Bu keyif nerede bulunacak bir daha.
Eşime şarküteri, market alışverişlerinde 'hamileye alıyorum' demeyi öğrettim. Öyle dedin mi hemen alttan yeni peynir kutusu çıkıyor, 3-5 poğaça hediye ediliyor, incir reçeli bulmak için insanlar seferber oluyor. Velhasıl güzel iş bu hamilelik süreci. Gelelim bu hafta becerdiğimiz işlere..
1. Puset tamam
2. isim tamam
3. Bebek partisi için organizasyoncu tamam
4. Bebek odası seçtik sayılır.

Pusetimiz...
Aldık gitti. Ne bu acele diyeceksiniz. Ee araştırdık, inceledik, en fonksiyonel olanını beğendik. Birde kampanyasını bulduk. Puseti alana araba koltuğu hediye, nasıl kaçıralım. Almanya'da oturan sevgili arkadaşım güvenlik araştırmasını da yaptı. Avantajlarını, dezavantajlarını yazdı çizdi bana sağolsun. Daha ne olsun. Kafalar karışmasın, alalım gitsin dedik. Pusetimiz dedesinden hediye geldi bu arada. Oh ne güzel iş. Sen seçiyorsun etrafındakiler hediye almak için birbiri ile yarışıyor. Önümüzdeki hafta evimize kargolanacak, bizde kendisine yaklaşık 4 ay kadar bakıp duracağız. O da yetmezmiş gibi gittik birde salıncak aldık. Ne özenirmişiz meğer bebek alışverişine. Salıncağı da kurduk salonun ortasına gelene geçene gösteriyoruz, müziğini çaldırıp videosunu eşe dosta yolluyoruz. Böyle bir hallerdeyiz. Siz deyin buldumcuk olmak, ben diyeyim yeni bebek hevesi :)

İsim meselesinde son nokta: Sarp :)
Kime sorsak beğendi, kimse olumsuz yorum yapmadı (hala şaşkınım).
Arkadaşlarım karizmatik buldu, hatta 'bütün Sarplar çok yakışıklı olur' diyen oldu. Anne-baba onayından geçti. Eşim illa muhalefet olacak ya... Acaba Sarp değil Pars mı koysak diye tutturdu. Neymiş efendim Pars daha karizmatikmiş. Çocuğuma yırtıcı hayvan ismi koymam dedim.
Sarp'a noktayı koyduk. Artık karnımı elleyip 'naber Sarp?' diyenler bir yana,  'Saarpp, ben anneanneyimm' dyerekten kendini tanıtan annem bir diğer yanda.
Ben ise yediğim her çikolata ve tatlı da harektlenince 'Sarp uyandııı' diye milleti heyecanlandırmaktayım.
Yani anlaşılan Sarp'ı beklemekteyiz.

Baby Shower nam-ı diğer bebek partisi
Çok yakın arkadaşım sağolsun, bana tanıdığı bir parti organizasyoncusunu ayarladı. Hatta bizi evinde buluşturdu, konuşturdu. Madam Koket isminde bir organizasyon şirketi kurmuş dünya şekeri bir kızla tanıştım. Kafamdaki şeyleri kendisi ile paylaştım, şekerler, kurabiyeler, kekler, balonlar, ayıcıklar havada uçuşacak hazır olun millet. Meğer ne güzel bir meşgaleymiş bu, tüm sıkıcı detayları unuttum şimdilik partiye odaklandım. Tatlı heyecanlar.

Bebek odamız
Ben kararsız bir insan olduğum için nokta atışı yapmayı seviyorum. Şimdi kalkıp 10 tane bebek mobilyacısı gezsem 10unu da beğenip kararsızlığın dibine vuracağım diye korkuyordum. Yıllardır evime gelip giderken önünden geçtiğim bebek mobilyası satan 2 tane yer vardı. Birinci girdiğim Fatih Kıral Stanley Kids'i korkunç kaba mobilyaları ve fahiş fiyatı sebebi ile hemen eledim. İkinci girdiğim İnci Tunçel mağzası ise beni direk kalbimden vurdu. Başka bir şey aramaya gerek yok dedirtti bana.
Ben gelinlikçi bile dolaşmamış, ilk girdiğim gelinlikçi de ikinci giydiğim gelinliği almıştım.
Sonra da niye hiç gezmedim diye düşünüp taşındığımdan olsa gerek bebek odası için bir şans daha vermeye karar verdim. Annemi de arabaya kattığım gibi karşıya geçtik, Bağdat caddesine giderken yol üzerinde ne kadar şirin bebek mobilyacısı varsa hepsine girdik çıktık. Ama yine benim kafama koyduğum galip geldi. Ve en kısa zamanda gidip oda, duvar kağıdı, halı, perde ile ilgilenmeye karar verdik. Tabi bahar tatilim bittiği için yine haftasonlarına kaldık. Odayı kesinleştirdik mi yapılması 1.5 ay, kokusunun çıkması da 1 ay sürüyormuş. Yani bu aralar yaptık mı rahat rahat yetişiyor Sarpoş'un odası.

İşte bu güzel tatil haftam, böyle güzel detaylar ile geçiverdi. Önümüzdeki hafta doktor amcamıza gideceğiz rutin kontrollerimiz için. Takipte kalın derim..
Mutlu haftalar;
irem


2 comments:

  1. Istanbuldan 3 cu arayan ciftler ve bayanlar arayin tanisalim 0539 700 17 81

    ReplyDelete
  2. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    ReplyDelete