Saturday, February 16, 2013

Hamilelik 13. hafta

Hala inanamıyorum hamile olduğuma. Her ne kadar geçen hafta ki ultrasonda kıpır kıpır oynayan bebek aklımı başıma getirmiş olsa da düşünüyorum taşınıyorum ve bundan 5 ay sonra elimde bir bebekle eve dönecek olma fikri bana hala çok uzak geliyor. Kafayı hala toplayamadım inanırmısınız? Kendimce bir şeyler yapıyorum ama sanki bilinçsizce her şey. Yani geçenlerde internetten patik-eldiven şapka seti sipariş etmiştim. Oyuncak gibi bir şeyler geldi, bunu gerçekten bir bebek mi giyecek şimdi? Bugün bir arkadaşımın önerisi ile 'bebek bakımı' kitabı aldım. Bebek banyosu nasıl yapılır, bez nasıl değiştirilir üzerine bir video bile izledim. Ama sanki benden uzakmış gibi tüm bu bebek halleri. Bugün beni ilkokul yıllarımdan bile tanıyan çok sevdiğim bir hocamla konuşuyordum telefonda. 'Hala inanamıyorum, sanki hamile değilmişsin gibi geliyor' dedi. Yalan değil, elinde büyümüşüm, anne gibi olmuş bana yıllarca. Şimdi bir bebek fikri herkese çok garip bir heyecan veriyor, herkese...
***
3. ayın biter bitmez mide bulantıların bıçak gibi kesilecek diyenlere inat, tam gaz devam ediyorlar. Kahvaltılıklar ile aram iyi, simit, ekmek iyi geliyor. 2 ay sonra ilk defa okulun yemekhanesine girdim geçen gün, 10 dakika kalabildim, çeyrek tabak pilav yiyip koşar adımlarla dışarı attım kendimi. Yanımda eşlik eden arkadaşım da gözümün içine bakıyor 'ha kustu, ha kusacak' şeklinde yürüyoruz koridorlarda. Akşam yemeği niyetine havuç rendeleyip yoğurtla meze haline getirtiyorum, 2 gece onunla besleniyorum sadece. Yani bildiğiniz sefilleri oynuyorum. Es kaza bir et göreyim ya da et kokusu alayım, aman allah, koştur en yakın kuytu köşeye. Tabi haliyle bu sabah tartılıyorum ki yine kilo vermişim, yine, yine.. Dukan Diyeti ile bile uğraşıp uğraşıp düşemediğim kilodayım. Normalde bu kiloda en dar skinny pantalonlarıma girebilirdim de.... göbeği ne yapacağız?
Evin içinde bir köpeğinkinden daha hassas olmuş burnumla geziniyoruz oda oda.. Tentürdiyot kokuyor ooykk, buzdolabı kokuyor booykk, su kokuyor, et kokuyor, yemek kouyor, sigara kokuyor .. kokuyorda kokuyor.. Off offf ... En kötüsü de diş fırçalamak.. Her diş fırçalamada kusmaya başlayınca çareyi gargara suyu Listerine'da buldum. Zor arkadaşlar çok zor.. Tabi böyle olmayanlarda var ki onlar şanslılar. Çok yakın arkadaşımla aynı anda hamileyiz. Ben 3. ayımda kilo kaybederken o 4 kilo almış. Herkesin hikayesi farklı anlayacağınız.
***
Hamilelik ve Çalışmak
'Hamilelik bir hastalık değildir, son güne kadar çalıştım, hiiiiçç bir sorun olmuyor' diyen arkadaşlarıma sevgiler... Bu hafta bir günümü hiç geçmeyen mide bulantısıyla, bir günümü migrenle, bir günümü 4lere 5lere düşen tansiyonumla geçirdim. İnadına okuduğumuz romanda (Hayvan Çiftliği/ George Orwell) hayvanların insanlar tarafından nasıl acımasızca boğazlanacağından bahsetmiyor mu? Çocuklar da başladı mı konuşmaya bu konu üzerine? Mezbahalar, koyunlar havada uçuşuyor. Baktım olmayacak, benim öğürtüler içten içten geliyor, 'ay çocuklar susun artık' diyerekten kapıyı açıp dışarı fırlıyorum. (allahtan karşı kapı tuvalet) Henüz anlamadıkları için 'hocam vejeteryansınız galiba' diyorlar. Bunu da yırttık kısacası ama zor arkadaşlar çok zor vallahi. Migrenim tuttuğu gün derste saçlarımı çekiştirip, beynimi duvarlara vuruyordum. Çocuğa migren çektirmek daha travmatik olabileceğinden dolayı bir minoset aldım doktorumunda izniyle. Tansiyon desen, çıkarmak için ayranı dayamış annem önüme, ayran içtikçe daha beter kusacağım.. İşte bu komik tablolarda ben birde ders vermeye çalışıyorum.
Ofisteki seksi kırmızı kanapemizi mesken tutmuşum, ders aralarında eve gelip, alarm kurup 1 saat uyuyum geri döndüğümü biliyorum. Bence hamile kalındığı anda izne çıkılmalı. Madem kutsal bir iş yapıp bebek taşıyoruz, hakkımız budur, bunu bilir bunu söylerim.
Hele benim gibi mızmız hamilelere 2 yıl fil hamileliği uzunluğunda izin verilmeli.
***
'Daha söylenecek misin İrem?'
Bunu söyleyen annem. Bütün semptomlarımı sayıp 'ahhh ooff çok kötüyümmm' dediğim anda cevabı yapıştırıyor: Ne yapalım, irem? Hepimiz hamile olduk, bak anneannen ne yapsın? 9 ay baş aşağı yatmış.
Yahu yatmışsa yatmış. Yıl 1957, yatar tabi. İlla kıyaslayacak, beni susturacak yollar bulacak.
Kayınvalidem desen daha vahim. 'bak ben 5 çocuk doğurdum, gıkım çıkmadı' modunda.
Çok dertliyim, kimseye nazlanamıyorum. En iyisi bu bloga içimi dökeyim durayım :)
***
Nazlanacak 3-5 arkadaş buldum, şimdilik onlara yükleniyorum. Çocukluk arkadaşım gözümün içine bakıyor her kusmamda, aynı anda hamile olduğumuz arkadaşımın beynini patlatana kadar konuşabiliyorum, Kanada'dan mesaj atan bir arkadaşım var ona biraz ağlanabiliyorum, ofiste 1-2 hassas kişi kestirdim gözüme, Almanya'da yaşayan bir arkadaşım var ki çikolatalar bile yolladı bana oralardan. Çoook eğlenceli çoookk.. Nazlanabiliyorsam benden mutlusu yok anlayacağınız.
Haydi bakalım şimdilik bu kadar..  4. ayımız hayırlı, uğurlu geçsin.
İrem..

2 comments:

  1. Harbi süpersin...bu zamanin tadini cikarmanin tek yolu Esine yüklen...sonucta bizler tasiyoruz bebegi, midemiz bulaniyo vs. eeeee onlarda bi zahmet bizi ceksin dimi ama ;-))

    ReplyDelete
  2. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    ReplyDelete