Friday, January 18, 2013

Hamilelik 7. hafta

Bu haftanın özeti şu:
Bırakın beni kusmak istiyorum.... (TUVALETE GİTTİ GİTTİ GELDİ AMA NAFİLE)
Bırakın uyuyayım, ne olur şurada bir 10 dakika kestirsem yeter... (EVE GELİR GELMEZ 3 SAAT UYUDU)
Hormonlarım da haklı, ne yapsınlar, uçmuşlar, coşmuşlar, vücudumun dengesini alt üst etmişler.
Bu hafta kötü.. Hani İtalya'da yok olmuşlardı? Hani bir güzel yemek yiyordum?
Hepsi bir rüyaymış arkadaşlar. Günün uyanık olduğum her saati geçmek bilmeyen mide bulantılarım başladı. Midemin kendisi bile şaşkın bu işe. Yemek kabul etmemeye başladı. Bende mecbur kuru tostlar, kuru sandviçler ile beslenmeye başladım.
Bu haftanın iyi bir tarafı yok mu? Var. Bizim fasülye doktora gitti. Hatta resme bile poz vermiş. Kalbi atıyordu. Capcanlı, gözümüzün önünde dımdım dımdım diye atan bir minicik kalpçik.
O an tek düşüncem: boşver bulansın midem, helal olsun fasülye sana, büyüyorsun.
Doktorum vakit buldukça istirahat etmemi önerdi 15 gün boyunca. İş yerimden çıkar çıkmaz eve gelip saatlerce uyurken buldum kendimi. Telefonlar çalıyor, arkadaşlarım arıyor, meraklanıyor ben ise horul horul uyuyordum. Sonra uyanıp tekrar uyuyordum. Öyle işte.. Hamilelik bu.
Bu hafta bir karar daha alıp iş yerimde bölüm başkanıma söylemeye karar verdim. Öyle ya, şimdiden planlamalarını yapmak isterler, yerime geçici bir öğretmen bulmak isterler. Bölüm başkanıma ilk söylediğim zaman ilk iş beni kucakladı. Kutsal bir şey karnında bir canlı taşımak, birden çok değerli oluyorsun herkesin gözünde. Güzel şey velhasıl.
5. haftamda yaşadığım o kafa karışıklığı, karmaşa gitti sanki yerine daha organize mantıklı bir anne adayı geldi. Bizim fasülyenin adını barbunya olarak değiştirdik. Resmini aynaya asıp 'dikkat barbunya' diye not düştük. Kendisine el yazısı ile bir günlük tutmaya başladım. Piyasadaki en iyi gebelik kitaplarından biri olan 'Bebeğinizi beklerlen sizi neler bekler' kitabını satın aldım, Birde Dr Kağan Kocatepe'nin 'Hafta Hafta gebelik' kitabını. Vücudumda olan değişiklikleri daha rahat takip edebiliyorum artık. Haftada 2-3 kez karnımın resmini çekip arşivliyorum. Diyetisyene gittim, yemem ve yememem gerekenleri iyice öğrendim. Organik sebzelere, günlük süte, evde mayaladığım yoğurtlara dönüş yaptım. Konserveleri ve organik olmayan her türlü şeyi elden çıkardım. Malatya pazarından taze taze ceviz ve kuru meyveler aldım. (TABİ YİYEBİLİRSEM)
Bir de kötü haber: hiç bir pantalonum olmuyor artık. Hepsini askılardan indirip katlayıp kaldırdım. En yakın bir hamile butiğine gidip 2 tane pantalon aldım, yanına taytlarımı ve 2-3 beli lastikli pantalonumu asarak kendime küçük bir gardrop oluşturdum. Selam yeni gardrobum, bol bluzlarım, beli lastikli taytlarım.
Selam büyümeye başlayan göbeğim..

İrem

1 comment:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    ReplyDelete