Friday, January 18, 2013

Hamilelik 6. hafta

4 sene önce yine bir Aralık günü evlendiğimiz şehre doğru yola çıkıyoruz. Roma'ya. Hem de bu kez 2.5 kişiyiz. Göbekte bir fasulye ve biz sabahın 4.30'unda hava alanı yollarına dökülüyoruz. Korkunç bir mide bulantım var, içimden 'yandık' diyorum. Bütün Roma'yı böyle kusa kusa gezmek istemiyorum zira.
Cebimde annemin uyarılarını yazdığı uzun bir liste... İçimden tekrarlıyorum. Üşümeyeceğim, yorulmayacağım, ağır taşımayacağım...
(RESIM)
Hava alanı mahşer yeri gibi seyahate çıkan çıkana. Bavula dokunmuyorum, X-Ray'lerden geçmiyorum. Biraz olsun ayrıcalıklı hissetmeye başladım kendimi. Çikolata reyonlarının başından ayrılamıyorum. Bu kez haklı sebeplerim var. Tesadüf çok yakın bir arkadaşımla karşılaşıyoruz, kahvaltı ederken o kadar belli ediyorum ki ilan etmesem olmayacak. Her bir ilan, bir kucaklaşma ve öpücükleşme. Her bir ilan bir mutluluk, bir pozitiflik.
Genel olarak endişeli bir insan olduğum için, kasıklarıma giren her bir kramp sanki kötü bir şeymiş gibi panik olmama sebep olabiliyor, yeri geliyor suratım düşüyor, yeri geliyor keyfim kaçıyor. Daha önceki yurt dışı performanslarımı ve saatlerce yürüyebildiğimi düşününce o kadar çabuk yorulmama canım sıkılıyor. Saat başı cafelerde mola veriyoruz. Hatta dışarıdan mağazaların içerisini gözlüyorum, eğer rahat koltuklara sahiplerse girip üçer beşer dakikalık oturma molaları veriyoruz. Korkuyorum işte.. her ne kadar doktor 'hiç sorun yok' demiş olsa bile, her ne kadar 'uçak tehlikesiz' deseler bile yine de içimde rahatsız bir taraf var ki onu bastıramıyorum. Mucizevi bir şekilde mide bulantılarım kesiliyor. Tabi beni yine bir panik alıveriyor. Semptomların yok olması normal mi acaba diye. Annem ise kısa yoldan 'bebek tatil istiyormuş demek ki' diyor. İştahım yerinde.. Italyan makarnaları, risottoları mideme dokunmuyor, hiç hemde. Korktuğum başıma gelmiyor ve tatilimiz bitiyor. Dönüş günümüz hava alanında çok yorucu ve ızdıraplı oluyor.
İyiki fikrimi değiştirmeyip seyahate çıkmışım diyorum ama bir daha aynı durumda kalsam her şeyi göze alıp seyahate çıkar mıydım ona emin olamıyorum. Zor kararlar bunlar. Kimseyi değil sadece kalbinizi dinlemeniz gerekiyor.
Hamilelik zaten ekstradan yorgunluk veriyor. Vücut bebeğe yer hazırlarken bir dağa tırmanırcasına efor harcıyormuş, o yüzden o uyku halleri. O yüzden o halsizlikler. Doğa sanki koruma altına alıyor anneyi hatalı yiyeceklere ve yanlış hareketlere karşı.
Gece 2'yi buluyor yatağa girmem ve 6.50'de çalan alarm ile uyanıyorum.
İş vakti. Güzel haber sabah 'baby center' dan geliyor. En başarılı Iphone uygulaması, başka aramayın bile anne adayları. Telefonuma uyarı mesajı yolluyorlar.
Bebeğiniz 7 haftalık oldu.
ve iş çıkışı Doktor amca ile tanışma vakti..

1 comment:

1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler