Friday, January 18, 2013

Hamilelik 5. hafta

Bana bir haller oluyor, içimde birşeyler kıpır kıpır.Kalbim daha hızlı atıyor, midemde kelebekler mi var ne?Hareketlerim daha kısıtlı. Artık eğilmiyorum, uzanmıyorum, ani hareketlerden kaçınıyorum. 
En alt çekmeceden bir şey almıyorum, yukarı raflardaki bardaklara uzanmıyorum, öne arkaya sağa sola eğilmiyorum. Yataktan kalkarken bile çok dikkatliyim artık. Spora gidip deliler gibi Zumba yapıp, spinning'e girdiğim dönemler bitti. Sahi spor salonu üyeliğim ne olacak? Beynimdeki düşünceler oradan oraya zıplıyor, ya kullandığım kremler kozmetikler? Yediğim gıdalar? Çook uzun bir yol var önümde, bir çok planlama yapmak istiyorum ama nereden başlayacağımı bilemiyorum. En iyisi internete girip tek tek insanların bloglarını okumak ama ona bile konsantre olamıyorum henüz. Gittiğim bir alışveriş merkezinden rasgele bir bebek mağzasına götürüyor ayaklarım beni. Sadece bakınmak ve beynimi hazırlamak istiyorum. Daha kapının eşiğinden girer girmez ağlamaya başlıyorum sebepsiz. Girdiğim gibi çıkıyorum. Olmayacak, oturup sakin kafayla beynimi toparlamam lazım. Hormonlarım oyun oynuyor benimle.
Bir günlük turmaya başlasam? Ama daha ne yazacağım ki? 
Bir mektup yazıyorum nasıl başlayacağımı bilmeden. 'Sevgili kanımdaki Beta HcG hormonu' yazsama acaba ileride okuyunca alınır mı? 'Sevgili hücre' yazsam? 'Sevgili karnımda büyüyen minik fasulye' demeye karar veriyorum. Mektup birden demode geliyor..
Blog açsam? Dur şimdi gerek yok.
İnsanlara söylemek için hala çok erken. Kimseyle paylaşamayınca daha da garip oluyor.
Hamilesin ve böyle büyük bir haberi içinde tutuyorsun.. İçim içimi yiyor. 
Çok dikkatli hareket ediyorsun ama kimse farkında değil. 
Kalabalık bir yerde yürürken üzerine üzerine gelen insanların hiç biri bilmiyorlar ki dikkatli davransınlar.
Bilseler ne önemi var ki.. Şu an dünya üzerindeki milyonlarca hamileden sadece biriyim. 
En çok özeni yine annem gösteriyor. Canın bir şey çekiyor mu? diye sorup duruyor. Canım ne çekebilir ki? Hiç bir şey! Aklıma birden kilo alacağım geliyor. En iyisi yememek.. Ya da yemek... Bebeğe kalsiyum filan lazım değil mi? 
Bilmiyorum.. Karmakarışığım. 
Diyetisyenimden randevu almak ile başlıyorum işe. 
Bu haftaya ait bir tek kasıklarımda ufak ufak sancılarım var. 3-4 kez de midem bulandı. Şanslıyım galiba mide bulantılarım olmadan geçireceğim bu dönemi. (YANILMIŞIM, Sonra anlıyorum.) 
Bu arada önümüzde bir yılbaşı tatili var yurt dışında geçireceğimiz. İçim içimi yiyor, gitmeli mi gitmemeli mi? 
Doktorumu arıyorum. Henüz çağırmıyor kontrole.Tatile çıkmanda hiç bir sorun yok, iyi yolculuklar diyor. Ona güvenerek ten cumartesi günü için bavulumu hazır ediyorum. Tabi eğilip kalkmadan, birazcık yardım isteyerek. 
Bekle 6. hafta, seni İtalya'da geçireceğiz. 

1 comment:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    ReplyDelete